تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 22
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 6
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 261
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,056
    بازدید سال بازدید سال : 15,613
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,460

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.173.168
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

علت قهوه بدون کف چیست؟


نمانک می نویسد: قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است که نوید شروعی پرانرژی برای روز را می دهد. روش های زیادی برای تهیه قهوه وجود دارد، اما بسیاری از افرادی که این نوشیدنی را دوست دارند، دوست دارند قهوه خوشمزه و سرد درست کنند و بنوشند. اگر شما هم از طرفداران قهوه مخصوصا قهوه فوم دار هستید و هر چقدر هم که تلاش کنید نمی توانید قهوه خود را با فوم درست کنید، در این قسمت دلایل کف نکردن قهوه را توضیح می دهیم.

قهوه مانده و نامناسب

اگر قهوه ای که استفاده می کنید باقی بماند و از روز برشته شدن مدت زیادی گذشته باشد، قهوه کف نمی کند. تازه ترین و بهترین قهوه دارای تعادل و قوام کامل است. اگر می خواهید قهوه تان سرد باشد، دانه های قهوه را بخرید و خودتان آنها را آسیاب کنید.

دمای نامناسب آب

یکی دیگر از دلایل عدم کف کردن قهوه این است که دمای آب ایده آل نیست. برای اینکه قهوه شما یکدست و حباب دار باشد، دمای اولیه آبی که برای تهیه قهوه انتخاب می کنید باید بسیار کم باشد، زیرا این نوع قهوه دیرتر می جوشد و حباب بیشتری دارد.

یک نوع قهوه

قهوه ترک، قهوه فرانسوی، دمی و خانواده اسپرسو انواع مختلف قهوه هستند. قهوه فرانسوی مانند چای رقیق شده است و کف و کف فنجان ندارد. قهوه ترک غلیظ تر از فرانسوی و نازک تر از اسپرسو است و قهوه ترک معمولاً لایه نسبتاً ضخیمی از کف دارد. اسپرسو خالص ترین قهوه ای است که می توانید بنوشید.

مشکلات در روش تهیه قهوه در ترک

یکی از دلایل اصلی عدم کف کردن قهوه به نحوه تهیه آن مربوط می شود. برای اینکه قهوه تان کف کند، یک لیوان آب سرد را با یک تکه یخ، یک پیمانه شکر و دو قاشق غذاخوری پودر قهوه ترک مخلوط کنید. قهوه را روی اجاق بگذارید و هرگز اجازه ندهید قهوه بجوشد. به این ترتیب قهوه کف نمی کند، اما طعم قهوه تغییر می کند.

انواع مخلوط قهوه

یکی از دلایلی که قهوه کف نمی کند مخلوط قهوه اشتباه است. برای تهیه قهوه ترکی خامه ای و کف دار، قهوه روبوستا (70 درصد) باید بیشتر از عربیکا (30 درصد) باشد. برای  نمایندگی قهوه ساز بوش  توانید از خدمات بوش استفاده کنید.




یک نوع قهوه ساز

یکی دیگر از دلایل قهوه منجمد نشده مربوط به قهوه ساز شما است، اگر قهوه را در کیسه یا قهوه ساز با دهانه باریک تهیه کنید، قهوه از بین نمی رود وقتی - خامه را بلند کنید، کف روی آن قرار می گیرد. قهوه، اگر قهوه در قهوه جوش با دهانه باز و حجم زیاد تهیه شود، قهوه شما کف نمی کند.

: انتشار اخبار و تحلیل سایر رسانه های داخلی و خارجی قصد تایید محتوای خود را ندارد و صرفا جهت اطلاع کاربران از سایت رسانه منتشر می شود.


تاریخ ارسال پست: جمعه 24 آذر 1402 ساعت: 10:09

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش