تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 3
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 253
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,048
    بازدید سال بازدید سال : 15,605
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,452

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.47.82
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

معرفی مزایا و معایب چادر با شروع فصل گرما


مزایا و معایب درگاه اتومبیل

مزایا و معایب چادر ماشین در ابتدای فصل گرما حائز اهمیت است زیرا نور مستقیم و داغ می تواند از شیشه ماشین شما عبور کند و فضای داخلی ماشین شما را در محیطی بسیار گرم و غیر قابل تحمل بسازد. وقتی این شرایط در فضای داخلی خودرو برقرار شد، باید کولر را روشن کنید و منتظر بمانید تا ماشین خنک شود.

علاوه بر دزدیدن وقت شما این مشکل مصرف سوخت شما را نیز افزایش می دهد. البته این تنها بخشی از آسیبی است که نور مستقیم خورشید و گرما می تواند به خودروی شما وارد کند. همچنین باید به روکش های صندلی اشاره کنیم. روکش صندلی های داخلی خودرو به نور مستقیم و گرمای نور خورشید حساس است. و علاوه بر اینکه آنقدر گرم است که پس از تحمل گرما طاقت نشستن را ندارید حجاب هنوز پوسیده است و عمر مفید به پایان رسیده است.

به این ترتیب مزایا و معایب چادر خودرو نشان می دهد که لزوم محافظت از فضای داخلی خودرو در برابر نور خورشید بسیار جدی است و سلامت خودرو را تضمین می کند. همچنین در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو تاثیر ویژه ای در حفظ رنگ سالم خودرو دارد. یکی از مزایای چادر خودرو این است که با قرار گرفتن بر روی بدنه خودرو از رنگ خودرو در برابر نور شدید و گرمای مضر خورشید محافظت می کند.

به این ترتیب تمام مزایای چادر ماشین در راستای سلامت و اطمینان از عمر مفید خودروی شماست. اما اگر در تصمیم گیری برای خرید چادر ماشین وسواس دارید و به این فکر می کنید که معایب چادر ماشین را از مزایای چادر ماشین جدا کنید، بهتر است به ادامه این مقاله توجه کنید. در مورد معایب چادر ماشین لازم است بدانید که بی کیفیت بودن چادر ماشین می تواند از مزایای چادر ماشین بکاهد و بر معایب آن بیفزاید.

نوع چادر خودرو و تاثیر آن بر سلامت خودرو

مزایا و معایب چادر خودرو را می توان یکی از مواردی دانست که هر صاحب خودرو باید بداند. به همین دلیل مزایا و معایب چادر ماشین مهم تلقی می شود که در نگهداری و نگهداری ماشین شما تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به مزایا و معایب چادر خودرو، قطعا برای خرید چادر خودرو پیش می روید، اما باید به یاد داشته باشید که گاهی اوقات اجرای تصمیمات مفید ما به خودرو آسیب می رساند، اما چگونه؟

با توجه به مزایا و معایب چادر ماشین، اگر تصمیم به خرید چادر ماشینی با بیشتر الیاف انتخاب شده از پلاستیک دارید، این چادر به ماشین شما آسیب می رساند. در فصل گرما و تابستان که برای محافظت از ماشین خود در برابر اشعه های تند و داغ خورشید، چادر ماشین می پوشید، مواد و الیاف این چادر پلاستیکی گرما را به گونه ای جذب می کند که فضای داخل ماشین تبدیل به جهنم می شود. و به دلیل شدت گرمای جذب شده در مدت زمان کوتاهی اعضای بدن به شدت آسیب می بینند. در نتیجه هنگام خرید چادر برای خودروی خود باید به سراغ مواد با کیفیت و برندهای معروف بروید تا کارکرد آن در حفظ سلامت خودرو باشد نه افزایش آسیب وارده به آن! چرا که باز شدن و بالا آوردن چادر خودروی بی کیفیت نیز می تواند خطوط خاصی را در سطح خودرو ایجاد کند که بدون شک باعث آسیب و کاهش ارزش خودروی شما می شود. در نتیجه علاوه بر در نظر گرفتن سایبان برای خودروی خود، باید به جنس آن نیز توجه بیشتری داشته باشید و در انتخاب نوع الیاف سایبان دقت کنید.

نقش چادر در نظافت خودرو

با توجه به مزایا و معایب چادر خودرو می توان به نقش چادر خودرو در تامین تمیزی خودرو نیز اشاره کرد. اغلب پیش می آید که ماشین خود را زیر درخت پارک کنید، همانطور که می دانید درختان سایه دار مانند کاج نوعی گل ایجاد می کنند که روی زمین می ریزد و اگر ماشین خود را زیر این درختان پارک کنید ماشین شما نیز مشکوک می شود. بدون شربت چسبنده نیست! علاوه بر این، مدفوع پرندگان نیز یکی از دلایل مکرر آلودگی بدنه خودرو است. اضافه کردن اشتباهات بچه ها در کشیدن خط روی ماشین یا چیزی شبیه این. به این ترتیب، با دانستن این موارد و با توجه به مزایا و معایب آفتابگیر خودرو، استفاده از آفتابگیر خودرو برای تمیز نگه داشتن خودرو بسیار مهم است. هنگامی که ماشین خود را در گوشه ای پارک می کنید، گاراژ به عنوان یک پوشش مناسب عمل می کند و ماشین شما را ایمن و ایمن نگه می دارد.

نحوه خرید چادر ماشین

بنابراین با توجه به مزایا و معایب چادر ماشین می توانید تصمیم به خرید این وسیله ضروری بگیرید. بنابراین پس از تصمیم گیری و خرید چادر باید بدانید که خرید چادر ماشین نیز مانند هر خرید دیگری مراحل شخصی و غیر شخصی دارد. طبق شرایط شما می توانید به صورت مستقیم یا آفلاین خرید کنید. بدون شک برای خرید آفلاین نیازی به صرف زمان برای رفت و آمد و گیر افتادن در شلوغی و ترافیک ندارید. سایت های معتبر فروش اینترنتی می توانند شما را در خرید چادر ماشین مناسب راهنمایی کنند. همچنین ممکن است پس از در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر ماشین و تماس با نماینده فروش چادر تصمیم به خرید مستقیم بگیرید. به یاد داشته باشید که خواندن نظرات و تجربیات مشتریان در سایت های فروش می تواند برای شما موثر و سازنده باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شما شخصاً در هنگام خرید به دنبال یک چادر ماشین باکیفیت هستید.
منبع:  https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-206-و-207/


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 14 شهریور 1402 ساعت: 13:02

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش