تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 19
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 258
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,053
    بازدید سال بازدید سال : 15,610
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,457

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.44.100
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوط به آن را از صفر تا صد بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط زندگی در قبرس شمالی و راه و روش مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

• یک ملک بخرید و مسکن پیدا کنید

• مهاجرت هنگام راه اندازی کسب و کار

• رفتن به خارج از کشور برای تحصیل در قبرس

• با دعوتنامه کاری ویزا بگیرید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک در قبرس شمالی مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین راه است. پروژه های مختلفی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد، بنابراین می توانید مصالح ساخت خانه را خودتان انتخاب کنید و اقساط بلندمدت بدون بهره تا 84 ماه پرداخت کنید.

تنوع املاک، از استودیو (بدون اتاق) گرفته تا مجلل ترین خانه های ساحلی با یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم اروپای شمالی و کشورهای روسی زبان را به مهاجرت واداشته است. به قبرس شمالی برای خرید زمین. .

در واقع با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخته اید و یک خانه خانوادگی قبرسی خریداری کرده اید. علاوه بر این، سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که سالانه بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. ضمناً با تبدیل ریال به پوند، برنده اصلی معامله شدید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و تضمین محکمی است که سرمایه شما با پول گرانبهای بریتانیا محافظت می شود. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار و مدارک ثبت نام به لیر ترکیه می باشد. البته ویژگی های قبرس در مقایسه با ترکیه دارای مزایای بسیار بیشتری است که در جدول زیر به آنها خواهیم پرداخت:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و اسناد به ارزش ارز به پوند انگلیس

ممنوعیت فروش املاک و مستغلات به خارجی ها و فروش به مردم یا سازمان های دولتی ترکیه به نصف قیمت لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت. قیمت با توافق خریدار و فروشنده است و دولت در قیمت ها دخالت نمی کند. و هیچ محدودیتی در تعداد معاملات در یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و جنگ زده مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. همچنین اقدامات سختگیرانه زیادی علیه اسرائیل اعمال شده است.) .

مجوز فروش حداقل پس از سه سال (فقط املاک آماده) مجوز فروش چند برابر حتی برای املاک خریداری شده و ناتمام

فقط تعداد ثابتی از اقامت در ملک بدون توجه به قیمت (البته تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد)

اتباع خارجی می توانند در مناطق خاصی از املاک در هر نقطه از قبرس در املاک و مستغلات بمانند (به یاد داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی به خارجی ها بدون سند در این زمینه فروخته می شود یک قرارداد است. اما آنها خانه ندارند. مشکل).

به طور کلی، هیچ شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که کل مبلغ پرداخت نشده باشد، نمی توانید برای اقامت اقدام کنید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک درخواست مسکن کنید (این درصد در قانون جدید 2024 قبرس شمالی بیشتر خواهد بود).

قیمت ملک (به پوند) افزایش قابل توجهی ندارد. افزایش قیمت ملک (به پوند) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات از 15% تا 40% مالیات فقط 5% و فقط یکبار

خرید اعیان، خرید زمین و اشراف و سهام مساوی با شهروندان قبرسی

چرا مردم با خرید ملک مکانی برای زندگی پیدا می کنند؟

پرسونای خریدار و زیر مجموعه ها.

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین مددجو

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. با توجه به تجربه ما در زمینه سرمایه گذاری و اقامت، توصیه ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که به دنبال اقامت والدین خود هستند. شما می توانید یک ملک خصوصی (حتی به صورت یک آپارتمان استودیویی، یعنی یک آپارتمان بدون اتاق خواب) بخرید تا والدینتان یک مکان دائمی برای زندگی داشته باشند، در غیر این صورت، باید تعداد اتاق خواب های خانه را افزایش دهید. برای شما به صرفه نیست

آیا خواهر و برادرها می توانند همزمان در منطقه زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. لطفا توجه داشته باشید که یک مشارکت می تواند تعداد زیادی از افراد را به عنوان شریک داشته باشد، اما قوانین برای گرفتن آپارتمان با مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و زیردستان) می توانند از طریق یک ملک زندگی کنند، یا اگر هر دو مجرد باشند، دو خواهر و برادر می توانند زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

سوریه افغانستان همه مردم می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات بخرند، به جز شهروندان چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر). پس از ارائه گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا این افراد به پلیس. پلیس قبرس شمالی سوابق مجرمانه این افراد را از طریق اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری رصد می کند. سند موجود است.

لازم به ذکر است که بر اساس قانون جدید 2024 قبرس شمالی، مجازات های زیادی برای افراد دارای ملیت اسرائیلی نیز اعمال خواهد شد.

آیا می توانم با خرید ملک اقامت دائم بگیرم؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. اقامت در سه سال اول دو سال و از سال سوم تا سال پنجم است و از سال پنجم در صورت داشتن شرایط زیر می تواند اقامت دائم شود:

• برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه حمایت مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک تمام شده در هر سال اقامت). لازمه اقامت 5 ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید رفت و آمد داشته باشید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا دو بار در سال اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره املاک پیش خرید شده و اثبات املاک خریداری شده).

• معاینه پزشکی تایید می کند که بیماری عفونی وجود ندارد.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ حق اقامت برای زیر مجموعه مالک

• گواهی ترخیص سابقه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مجزا بوده است، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کند).

آیا بعد از اقامت با خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. از آنجایی که وزارت کار در قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در پایه دوم)

• داشتن تخصص مورد نیاز (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با امتیازات ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و پذیرش کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و کارت های نقدی) با ارزهای مطمئن مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و وام بانکی

راحتی بیشتر در فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی یورومای سیاست خود را برای جذب سرمایه گذاری خارجی تدوین کرده است. این شرکت از موسسان کسب و کار پشتیبانی بسیار خوبی دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های طولانی با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر جهان به فکر راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. سه برابر بیشتر از قبرسی ها، دانشجویان خارج از کشور، که در این کشور زندگی می کنند. و طبق اطلاعات سالانه حدود 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن خواهند کرد. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدا از این دو حوزه، هر کسب و کاری مرتبط با بازار ساخت و ساز، مناسب ترین بازار را برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی در حال حاضر وارد بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی شده اند و فعالیت های ساخت و ساز با سرعت زیادی در این کشور در حال انجام است.

اگر می‌خواهیم سرفصل‌های کسب‌وکارهای امیدوارکننده را بگوییم، باید به آنها اینگونه بگوییم:

کافه یا رستوران

کارهای عکاسی و فنی مرتبط با امور دانشجویی

تعمیرات موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر ساخت و ساز

مهندسی عمران

تولید کابینت و مواد چوبی

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند در قبرس شرکت ثبت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در مناطق مسکونی نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای کارآفرینی 2 ساله دریافت می کنند و تمام زیر مجموعه های آنها بدون حمایت مالی اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا می توانم با ثبت شرکت اقامت دائم بگیرم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و لغو بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• پذیرش در دانشگاه

ثبت نام در کالج هایی که آموزش کوتاه مدت ارائه می دهند. به عنوان مثال، دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند، مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای. به عنوان مثال دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

یک دانشجو (خواه دانشجوی دانشگاه یا کالج) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. با این حال، همسالان بالای 18 سال آنها باید توانایی مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

کلیه دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها از تسهیلات دولتی رایگان برخوردار می شوند و مجاز به افتتاح حساب بانکی هستند.

در این صفحه دانشگاه های قبرس شمالی را به تفصیل شرح داده ایم.

مزایای مدارس در قبرس شمالی معایب مدارس در قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز درمانی راه اندازی شده در دانشگاه و سایر مراکز دولتی - امکان گرفتن ویزا برای همراه دانشجو، امکان اقامت دائم - الزام خروج. کشور بلافاصله پس از فارغ التحصیلی

اخذ اقامت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت داشتن نیروی متخصص در خارج از جزیره و تمایل به جذب آن برای کسب و کار خود در قبرس، برای متقاضی دعوت نامه ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم توسط کارفرما کفیل قانونی کارفرما خواهد بود.

همچنین کارفرما موظف است مبلغ را در بانک به نام کارمند خارجی خود مسدود کند. تمام این محدودیت‌ها به این دلیل طراحی شده‌اند که کارفرمایان به افرادی که ویزای قبرس را دریافت کرده‌اند و فیلترهای اولیه دولت (توانایی مالی و کارت سلامت) را پشت سر گذاشته‌اند، در اولویت قرار می‌دهند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان حقوق و حق بیمه ماهانه کارمند تعیین می کند به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه یک کارمند غیر قبرسی 3000 لیر ترکیه و پایه حقوق حدود 20000 لیر ترکیه است.

تمامی افرادی که هر نوع ویزای کاری دارند می توانند پس از شش سال کار و بیمه در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کنند.

اقامت و مهاجرت به قبرس با فاند

ابزارهای مالی برای دریافت ویزای موقت یک ساله و اجاره خانه راه هایی برای اخذ اقامت در سال های گذشته بود که طبق قوانین جدید 2024 حذف شد. مبلغ فاینانس برای این نوع ویزای موقت باید بیش از 25000 دلار باشد. توجه به این نکته ضروری است که این پول باید از زمان نقل مکان تا دریافت تسویه حساب در حساب شما باشد (که ممکن است حدود دو ماه یا کمی بیشتر طول بکشد). فردی که توانایی مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به پرداخت اضافی نیست. (زیر شاخه ها برای همه دسته ها یکسان است.)

هر فردی که از این طریق اجازه اقامت دریافت کند، مانند سایر انواع اجازه اقامت از مزایای دولتی رایگان برخوردار خواهد شد.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید که برای هزینه اقامت در قبرس شمالی، پاسپورت را برای پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ سطح بالایی از امنیت در این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی به خارجی ها در سطح وسیع، ضعف های اقتصادی خود را پوشش دهند. این امر منجر به جریان مجرمان ثروتمندی می شود که به دنبال هویت های جدید برای پوشش جنایات خود در این کشورها هستند و امنیت این کشورها را تهدید می کند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، مهاجران را به دقت و با دقت اندازه گیری می کند. و پس از بررسی حداقل 5 ساله در مرحله اول راه را برای کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.


تاریخ ارسال پست: جمعه 29 دی 1402 ساعت: 10:27

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش