تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 20
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 5
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 259
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,054
    بازدید سال بازدید سال : 15,611
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,458

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.44.100
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

انواع مه پاش و کاربرد آن


اوگو برتولینی بنیانگذار شرکت برتولینی اولین گام را در زمینه طراحی پمپ پیستونی جهت اسپری آب برداشت و خیلی زود در بازار کشاورزی و صنعتی شهرت کسب کرد و در حال حاضر کارخانه برتولینی با دارا بودن خط تولید و مونتاژ حرفه ای و اتوماتیک توانسته بعد از گذشت 100 سال از عمر خود همواره در زمینه پمپ دیافراگمی و پمپ پیستونی جزء بهترین ها باشد. بنابراين برتوليني ، سریعا براي تامین نيازهاي بازار، در طراحی و تحول پمپ هاي جديدي را براي انجام بهتر كار به وجود آورد. به طور کلی اگر برای دسترسی مشکلی وجود نداشته باشد استفاده از واتر جت برقی توصیه میشود. اگر فیلتری نصب کنید که کیفیت آب سیستم آبیاری قطره ای را تضمین کند خوب است. شیر برقی هانتر PGV سایز 1 اینچ یکی از بهترین و پر کاربردترین شیر برقیهای آبیاری با کیفیت در بازار کشاورزی برای اتوماسیونسازی سیستمهای آبیاری و فضاهای سبز خانگی و آبیاری باغها و گلخانهها و در پروژههای فضایسبز مورد استفاده میباشد. این نوع پمپ در دو نوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید آنلاین پمپ کارواش برتولینی سری WBL به مشتریان محترم این امکان را می دهد که علاوه بر دسترسی به کاتالوگ پمپ برتولینی و با صرف مدت زمان بسیار کم، پمپ کارواش مد نظر خود را متناسب با نیازشان به راحتی انتخاب و تهیه نمایند. تمامی کسانی که ماشین خود را جهت شستشو میآورند نکتهای که برای آنها اهمیت بسیار دارد کیفیت در شستشو کارواش است که در نوع کارواش بخار آنلاین امکان پذیر است. به جرات می توان گفت استفاده و بهره مندی از دستگاه کارواش ، به کاربری مشخصی محدود نمی شود و تقریبا در نظافت تمامی محیط های مختلف به کار برده می شود. تمامی واتر جت های صنعتی دارای پمپ پلانجری ضد زنگ با پوششی از سرامیک هستند که گرما را به خوبی از خود عبور می دهد. پمپ پیستونی برتولینی دارای فشار زیاد و دبی کم می باشد. پمپ کارواش سه فاز برتولینی از نظر دبی ، هد، متریال، جنس بدنه ، جنس پیستون، جنس شافت که می تواند سرامیک ، استیل و .. باشد و همچنین گستره ی دمای سیالات مورد استفاده در پمپ با یکدیگر متفاوت می باشند. از آنجایی که این شیر تایمر از جنس پلاستیک ساخته شده است در مقابل ضربه آسیب پذیر است و قابلیت ضد ضربه ندارد.

برای این منظور، خرید یک نوع عنصر تراوش کننده توصیه می شود. این یک نوع روش آبیاری پیشرفته است. جریان متناوب هزینه، وزن و حجم بالا از معایب این محصولات می باشد. این مدل پمپ برای فشارهای بالا استفاده می شود. محدوده یا بازه ی فشار وسیعی دارند و می توان از آن برای تامین فشارهای بالا نیز استفاده نمود. همچنین محدوده فشار آن بین 90 تا 170 بار و دبی آنها بین 8 الی 14 لیتر بر دقیقه است. پمپ پیستونی تحت فشار نوعی پمپ جابه جایی مثبت است که با رفت و برگشت پیستون درون سیلندر ایجاد فشار می کند و پمپ پلانجری فشار قوی فشاری از 100 تا 1000 بار ایجاد می کند. نخستین پمپ های پیستونی فشار قوی برای مصارف صنعتی در اوایل دهه 70 در Bertolini طراحی شدند. به عبارت دیگر پمپ فشار قوی دستگاه واتر جت صنعتی قلب این دستگاه به شمار می آید.

نوع شیلنگ های این نوع سیستم پلی آمید است. بنابراین ، اولین پمپ ها ساخته شده مانند پمپ کارواش برتولینی که یک مجموعه خوب و کامل از محصولاتی است که به طور مداوم در حال رشد است. به همین دلیل ، برگهای مرطوب در برابر رشد قارچ بسیار آسیب پذیر می شوند. پمپ کارواش پیستونی برتولینی TMG3545 یکی از پمپهای پرکاربرد کارواش برند برتولینی است که به دلیل دور بالا، توان لازم برای به چرخش درآوردن آن بیشتر از سایر نمونه های مرسوم است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ کارواش برتولینی سری WBL مطلع شوید. در رستوران هایی که دارای فضای باز می باشند این امر کاری لازم الاجرا می باشد. در مناطقی که سیستم قدرت ما دارای محدودیت است کنترلر های Node بسیار هوشمندانه کار می کنند. پمپ ها در طول سالیان دارای مشکلاتی بودند که از آن جمله می توان به محدودیت فنی، دست و پا گیر بودن، بسیار پر سر و صدا و نگهداری آن دشوار بود. دستگاه دارای سیستم پاشش مواد شوینده بدون عبور از پمپ بوده که باعث می شود پمپ دستگاه در مقابل خورندگی محفوظ باشد.

https://abniro.com/misting-system-overall/


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 خرداد 1401 ساعت: 20:31

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش