تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 46
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 18
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 285
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,080
    بازدید سال بازدید سال : 15,637
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,484

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.136.97.64
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

این کیف پول اساسا بر مبنای اصولی ساخته شده است

این کیف پول اساسا بر مبنای اصولی ساخته شده است که بیت کوین بر مبنای آنها تولید شده است و از این جمله میتوان به توزیع شده بودن، حریم خصوصی مالی، شفافیت، امنیت و انعطافپذیری اشاره کرد. کاربر باید به این نکته توجه داشته باشد که کلید خصوصی روی کامپیوتر او ذخیره میشود. باید توجه داشت که این ویژگی حریم خصوصی افراد را تحت تاثیر قرار میدهد. Mycelium هر کاری که کاربر ممکن است در دنیای رمزارزها به آن نیاز داشته باشد شامل ارسال و دریافت بیتکوین، اتریوم و دیگر رمزارزها را در گوشی هوشمند کاربر برای او فراهم میکند. این در حالی است که توانایی ارسال و دریافت رمزارزها با استفاده از حساب Coinbase وجود دارد ولی کاربران به کلید خصوصی خود که در صرافی نگه داشتهاند دسترسی ندارند. همچنین، کاربر میتواند از کیف پول مستقل Coinbase نیز در موبایل خود استفاده کند. هر تبادل (exchange) دارای رابطی و واسطه ای است که کاملا به شیوه خود عمل میکند.

اکنون آنها در تلاشند تا از خط روند صعودی حمایت کنند که قبلاً نیز دوبار در دفاع از آن موفق بودهاند. Mycelium حسابهای کاربری آنلاین امنی را ارائه میکند که امکان کار کردن آنها با کیف پولهای سختافزاری، API صرافی Glidera که با کیف پول Mycelium یکپارچه میشود و خرید و فروش رمزارزها همراه با دیگر قابلیتها وجود دارد. قرار دادن این عناصر در زیر نظر یک مختصر ممکن است دشوار باشد ، اما خوشبختانه سایت هایی وجود دارند که رویدادهایی را که قیمت ها را تحت تأثیر قرار می دهندمنتشر می کنند و این به شما کمک می کند تا از وقایع کنونی به خوبی مطلع شوید. در وبسایت این کیف پول آمده است که این کیف پول برای افرادی مناسب محسوب میشود که خیلی با رمزارزها آشنایی ندارند اما در عین حال ممکن است برای افرادی که تازه وارد دنیای رمزارزها شدهاند و دانش قابل توجهی پیرامون این حوزه ندارند نیز کمی ترسناک باشد. کیف پول Samourai یکح کیف پول موبایل برای بیت کوین است که روی حفظ حریم خصوصی کاربر و امنیت آن تاکید دارد. در این صرافی اگر مجموع معاملات شما در مدت ۳۰ روز، در روش اسپات کمتر از ۵۰ بیت کوین باشد، تعرفه کارمزد برای تیکر و میکر با هم مساوی و برابر با ۰/۱ درصد از کل معاملات خواهد شد.

۳۰. وی چین (VET): این بلاک چین بیش از آنکه روی فناوری تمرکز داشته باشد، کاربرد و موارد استفاده را بررسی میکند. نکته جالب توجه پیرامون این کیف پول آن است که کد آن به زبان بومی هر پلتفرم نوشته شده (برای اندروید از جاوا و برای iOS از سوئیفت استفاده شده است) و این موضوع موجب کارایی قابل توجه آن شده است. در نتیجه، این امکان به شدت وجود دارد که فرد به دلیل هک شدن صرافی در معرض از دست دادن رمزارزها و در واقع دارایی خود که در این صرافی نگه داشته است باشد. کاربر برای استفاده از این کیف پول نیازی به KYC ندارد و این یعنی نیازی به احراز هویت خود برای استفاده از کیف پول ندارد و در عین حال، همچون دیگر کیف پولهای غیرحضانتی هیچ دادهای از کاربر را ذخیره نمیکند. با استفاده از این کیف پول میتوان رمزارزها را از طریق Trust Wallet از صرافیهای غیرمتمرکزی (DEX) خریداری کرد که در همکاری با Kyber Network هستند. مسلما ارزهای دیجیتال جدید که قابلیت رشد و استقبال عمومی را دارند، بهترین گزینه برای سرمایهگذاری هستند. تا الآن ما فقط خط روندهای تکی را موردبررسی قرار دادهایم؛ اما در نمودارهای ارزهای دیجیتال، گاهی از چندین خط روند مانند تصویر زیر استفاده میشود.

با استفاده از رمزارز، کاربر میتواند به یک حساب بانکی آمریکایی متصل شود و به راحتی دلار را به فضای صرافی Coinbase انتقال بدهد و با استفاده از آن اقدام به خرید رمزارز کند. دوباره تأکید میکنیم اگر تازهکار هستید، استفاده از کیف پول الکتروم توصیه نمیشود، چون از نظر رابط کاربری مناسب کاربران مبتدی نیست. Trust Wallet یک کیف پول ارز دیجیتال توزیع شده برای موبایل است که از ۱۶۰ ارز دیجیتال پشتیبانی میکند و به کاربران این امکان را میدهد تا برای کسب سود پول خود را به صورت سهامداری اداره کنند. این کیف پول همچنین از یک مرورگر Web3 توکار بهره میبرد که به کاربران دسترسی به برنامههای کاربردی توزیع شدهای (Decentralized Apps | DAps) را میدهد که در پلتفرم اتریوم ساخته شدهاند. تراست یکی از کیف پولهای مطرح بیت کوین است که به وسیله صرافی بزرگ بایننس توسعه مییابد. برای آشنایی بیشتر با بایننس مطالعه مطلب «بایننس کوین چیست � بایننس یک صرافی بسیار محبوب و شناخته شده برای ساخت کیف پول بیتکوین و در حدود ۱۵۰ رمزارز دیگر است. شایان توجه است که صرافی بایننس محدودیتهای ویژهای را برای ایران دارد که افراد بدون آگاهی از آنها حتی نباید در این صرافی ثبتنام کنند.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 17 تیر 1400 ساعت: 12:21

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش