تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 45
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 57
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 28
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 23
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 296
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,091
    بازدید سال بازدید سال : 15,648
    بازدید کلی بازدید کلی : 36,495

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.60.124
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

آهنگ جدید رضا صادقی به نام «یه برقی تو نگام بود که ندیدی»

متن آهنگ یه برقی تو نگام بود که ندیدی رضا صادقی

یه برقی تو نگام بود که ندیدی
یه حرفی تو دلم بود که نگفتم
تو میرفتی چشام سیاهی می رفت
به دیوار تکیه دادم که نیفتم
تلاش من همیشه بی ثمر بود
چقدر حسرت کشیدم، داغ دیدم
تو شبهای تمام مردم شهر چقدر رویای بی چراغ دیدم
برای من همیشه وقت کم بود
برای با تو بودن وقت کم بود
تو روزایی که ما زندگی کردیم
همیشه آدم خوشبخت کم بود
کنارت تو چقدر آروم بودم
، کنار من چقدر بی تاب بودی
چقدر دیر اومدی و زود رفتی
، تو بیداری همیشه خواب بودی
چه بی رحمانه میرفتی
با اینکه میدونستی بهت دل بسته بودم
درست وقتی ازم جدا شدی که
بسختی از درون شکسته بودم

https://musicdel.ir/single-tracks/174060/


تاریخ ارسال پست: جمعه 17 آذر 1402 ساعت: 10:33

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش